piątek, 6 marca 2015

Pikowany piątek 20 - wzornik wypełniaczy


Witajcie na początku weekendu, który ma ponoć być już bardzo wiosenny.

Jakiś czas temu skończyłam pikować mały (80 cm x100 cm) quilt -pokazywałam go w trakcie szycia TU, pisząc o metodzie "dziel i rządź".

 Zmieściło się na nim 14 różnych wzorów, służących do wypełniania tła, czyli z angielska fillerów. 




 

Myślę, że na zupełnie gładkim tle też wyglądałyby dobrze. Taki nowoczesny wholecloth quilt

Być może wiecie, że w maju będę miała przyjemność prowadzić zajęcia z pikowania z wolnej ręki w Szkole Patchworku Ani Sławińskiej.  

 Bardzo się cieszę na to spotkanie!

Taki wzornik przyda się do pokazania różnych możliwości, jakie daje  pikowanie z wolnej ręki. Zrobię jeszcze kilka podobnych wzorników na różne okazje - ramki, bloki, wzory samodzielne. Klasyczne i nowoczesne... Dla każdego coś miłego :-)

A jeżeli sprawdzą się prognozy pogody rozpocznę w niedzielę sezon ogrodniczy. Hurra!!!




5 komentarzy:

  1. Bieżnik faktycznie zmienił swój wygląd nie do poznania...małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kiedyś skorzystam z Twoich porad Wiesiu i spróbuję swoich sił, ale czekam na trochę dłuższe dni i muszę mieć więcej czasu dla siebie. Marzą mi się takie pikowane poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kiedyś skorzystam z Twoich porad Wiesiu i spróbuję swoich sił, ale czekam na trochę dłuższe dni i muszę mieć więcej czasu dla siebie. Marzą mi się takie pikowane poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny efekt! Mogę patrzeć i patrzeć .... i dostrzegam za każdym razem coś nowego. Twoje prace Wiesiu są dla mnie bardzo inspirujące, a z wiedzy którą przekazujesz - czerpię garściami. Niedługo będę się tym chwaliła, ale jeszcze muszę trochę potrenować.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się zapamiętać wszystkie Twoje wskazówki . I kiedyś z naciskiem na kiedyś będę trenowała . Ale Ty już będziesz lata świetlne dalej . W każdym bądź razie nieustannie podziwiam lekkość z jaką pokonujesz kolejne stopnie wtajemniczenia . Podoba mi się także wzór na ciemnej ramce świetnie imitujący korę drzew . Czy możesz kiedyś pokazać jak się go szyje .

    OdpowiedzUsuń